***5 mei, op de highway one***

5 mei 2018 - Morro Bay, California, Verenigde Staten

We zijn vertrokken van de camping Pismo Beach, uiteraardnaar de Walmart om brood te halen en badslippers voor Griet en niet te vergeten een haardroger, dit keer zonder krul tang mogelijk heden. Op de receptie van de camping waar we weg gingen, heeft een hele aardige mevrouw ons verteld hoe we moesten rijden naar de Walmart, en dit opgeschreven op een kladje. Griet vroeg om afritnummer, waarop een collega van de aardige mevrouw die het hele verhaal had gevolgd met een formulier kwam waaropde hele route stond. De aardige mevrouw vroeg natuurlijk aan haar collega waarom zei niet direct met de route beschrijving was gekomen,(geen antwoord van de collega). De aardige mevrouw zei tegen ons, loop even mee, waarna zei ons een folder gaf met de hoogtepunten van de highway 1.Die gaan we zeker gebruiken. Vanaf de Walmart zijn we naar de highway 1 terug gereden op weg naar Morro Bay.Aangekomen in dit prachtig mooie stadje bleek er een old timer show te zijn van tien tallen heel erg goed onderhouden old timers.Als je daarvan houd, dan ging daar je hart open, want zo fantasties mooi zagen die auto er uit.De bouwjaren van deze auto’s ligt in de vorige eeuw vanaf denk ik de twintiger jaren.(zie de foto) Vlak langs bij de kust van Mooro Bay ligt een enorm stuk rots wat bijna lijkt op een eiland, en een grote publieksTrekker is. Verder is het een leuk klein plaatsje waar je doorheen gaat, maar het waarschijnlijk ook zo weervergeet.We zijn erg vroeg naar een state park camping genaamd San Simeone, midden in de natuur, geen water, geen electriciteit, geen douche, maar wel een gender neutrale wc, waar bij ook aan gehandicapten met een rolstoel was gedacht, kortom een toilet voor iedereen.s’middags lekker lui, en onder het genot van een of meerdere neuten hadden we een prachtige halo om de zon, waar ik een mooie foto van kon maken. S'avonds stikke donker en doodstil op de camping.We hebben daar heerlijk geslapen na weer een mooie dag. Tot zover tot morgen of over morgen. Groetjes Paul en Griet